reizen-met-isa.reismee.nl

Verjaardag vieren in Australië!

Hoi allemaal,

De tijd gaat hier zo snel dat ik vergeten was om een nieuwe blog te schrijven en dus al bijna een maand niets nieuws gepost heb!

Op 10 oktober was ik jarig en dit heb ik natuurlijk goed gevierd. Het was op een woensdag en ik moest gewoon werken. Wel wilde ik iets leuks gaan doen met Yara. We zijn overdag samen met een paar vriendinnen van mij en een vriendje van Yara naar sealife geweest. Het was schoolvakantie dus echt mega druk maar dat kon de pret niet bederven. Yara vond het geweldig! Daarna zijn we lekker gaan lunchen met zn alle. In de avond ben ik samen met Andrew uit eten geweest in Manly. Helaas was het heel de dag aan het regenen maar al deze leuke dingen maakte mijn dag weer goed. Op vrijdag vierde ik het voor vriendinnen. We zijn bij mij lekker wezen en daarna zijn we gaan stappen. Ik vond het in het begin best lastig op mn verjaardag niet thuis te vieren maar iedereen hier heeft het zo goed opgevangen dat ik er eigenlijk niet veel last van heb gehad. Wel heb ik heb ik vlak voor mijn verjaardag een pakketje uit Nederland ontvangen met allemaal cadeautjes, hagelslag en kruidnoten! Altijd leuk om zo’n pakketje te krijgen.

De afgelopen weken waren niet heel bijzonder. Ik ben samen met Susan weer begonnen met tennissen, heerlijk! Ook heb ik een nieuw meisje leren kennen, Kirsten, het is echt super gezellig!

Het heeft hier helaas heel veel geregend de afgelopen tijd dus kon ik ook niet veel buitenactiviteiten doen. Natuurlijk heb ik wel elk zonnestraaltje meegepakt op het strand! Sinds een week schijnt de zon weer volop en het begint hier echt zomer te worden! De zon is hier veel sterker omdat je precies onder het gat in de ozonlaag zit. Ik ben dus ook al flink verbrand vorige week, goed insmeren dus!! Ze hebben hier zelfs zonnebrand factor 100!

Aankomend weekend staat Palm beach op de planning, dit blijkt echt heel mooi te zijn dus we gaan het zien! Misschien ook wel leuk om te vertellen dat Andrew en ik met kerst en oud en nieuw tien dagen gaan roadtrippen naar Noosa! Als het goed is gaan er ook twee vrienden mee dus dat wordt gegarandeerd leuk!

Deze keer een niet hele lange blog maar ik hoop dat jullie weer met plezier hebben gelezen. Tot de volgende keer!

Liefs, Isa

Reacties

Reacties

Carla de Groot

Goedemorgen wat leuk dat ik lees dat je het druk en gezellig en leuk hebt.
Hier is volop de herfst begonnen zins kleine 2 weken. Lekker genieten daar en ik geniet van je verhalen! Liefs en groetjes Carla

Oma

Goede morgen Isa Wij hebben elkaar net gesproken Dus was alop de hoogte van je belevenissen Maar het was toch leuk om nog even iets van je te lezen Heel veel plezier het komend weekend Dikke kus Oma

Tante Mary

G Day Ik las dat je van plan was om naar Palm Beach te gaan Het is daar in een woord geweldig k had het voorrecht om daar^6 weken te verblijven In een huis dat tegen de rotsen gebouwd was en zo op de baai uitkeek Een hele leuke boottocht is van Palm Beach naar Bobin Head Zie je ook Sydney Van af het water met hele groter dan groot villa s Watervliegtuigen er voor je want die zijn enkel maar over het water bereikbaar of per boot of vliegtuig een erg mooie tocht en je doet verschillende kust plaatsjes aan en dan zie je ook hoe hoog de rotsen zijn Maar jij ben net zo in de ban van Australie als ik maar een ding GENIETEN zo veel je kan groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!