reizen-met-isa.reismee.nl

Vliegticket geboekt en datum vertrek

Hoi allemaal!

Al weer een paar weken zijn voorbij gegaan sinds ik heb geschreven. Nog niet heel veel is veranderd. Nadat ik mijn gastgezin heb gevonden, heb ik nog een skypegesprek met ze gehad. Ze hebben mijn vader en moeder ontmoet en ze hebben elkaar zo ook vragen kunnen stellen.

Het was mijn taak om mijn visum, vliegticket, verzekering en nog meer te regelen. Als eerst mijn visum dan maar. Dit heb ik samen met mijn vader gedaan omdat ik hier echt geen fouten in wilde maken. Ik had mijn aanvraag ingediend en betaald. Toen was het wachten. Ik had 5 minuten na mijn aanvraag een mailtje gehad. Ik had hier snel doorheen gescrold omdat ik er vanuit ging dat dat gewoon een mailtje was dat mijn aanvraag binnen was gekomen. Ik wachtte een week. Toen begon ik mij een beetje zorgen te maken omdat de visum van de meeste mensen binnen een apar uur binnen is. Toen ging ik toch maar dat mailtje van een week terug nog even goed lezen. Mijn visum had ik blijkbaar al een week binnen. Dom. Wel kon ik nu eindelijk(!!!) mijn vliegticket boeken. Ik vlieg 8 augustus naar Sydney! Vanaf Amsterdam, met een tussenstop op Kuala Lumpur naar Sydney.

Dus nog een aantal weken voordat ik dit kleine kikkerlandje verlaat. Ik heb er echt ontzettend veel zin in maar vind het toch ook wel spannend. Helemaal alleen naar de andere kant van de wereld voor 8 maanden is niet niks. Gelukkig proberen Jen en Blake mij zoveel mogelijk bij alles te betrekken.

Ik moet nog tot 1 augustus werken en dan heb ik nog een week om alle laatste dingetjes te regelen. Al het belangrijke is nu gelukkig geregeld. Oooh ik kan echt niet wachten!

Jullie horen weer iets als ik in Australië zit!

Liefs,

Isa

Reacties

Reacties

Marina

Spannend!!!

Carla de Groot

Goedemorgen Isa zit net je berichtje telezen. Geniet met volle teugen van je thuis zijn. Een maand is zo om! Vind het voor jou en je ouders ook spannend. Heel veel plezier in deze maand thuis
Jij komt er wel hoor! Dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!