reizen-met-isa.reismee.nl

Nieuwe piercing!

Hoi allemaal,

Weer een paar weken voorbij. Het leven hier in Australië wordt heel erg normaal. Ik ben hier nu bijna twee maanden maar voor mijn gevoel woon ik hier al jaren. Alles is ook de normaalste zaak van de wereld. Je pakt de bus alsof je weet wat je doet en weet precies overal waar je moet zijn. Het is een vreemd gevoel om me zo erg thuis te voelen, zeker als ik denk aan Nederland. Misschien komt dat ook wel omdat ik iemand heb ontmoet hier in Australië. Hij laat mij alles in de omgeving zien en laat me echt thuis voelen.

Vorige week heb ik samen met Susan mijn tweede gaatje in mijn oor laten schieten! Na dagenlang zoeken naar een piercingshop die tijd had, hadden we er een gevonden in Warringah Mall. Het duurde even maar hij zit er eindelijk in! Ik heb helaas niet de makkelijkste oren dus het helingsproces duurt ietsje langer maar het gaat de goede kant op.

Op vrijdag ben ik samen met 6 andere Nederlandse meiden uit eten geweest. We gingen bij een hele lekkere Italiaan eten in de stad. Er waren een aantal meiden die ik nog niet had ontmoet dus was ook wel leuk om weer nieuwe mensen te ontmoeten. Na het eten zijn Susan en ik naar Andrew gegaan en hebben heel de avond op zijn balkon gezeten met een stuk of 5 mensen. Het is wel leuk dat ik door hem ook echt Australische mensen leer kennen en niet alleen Nederlanders of backpackers.

Op zaterdag heb ik in de middag samen met Jen en Blake, margarita’s gemaakt. Lekker in de hangmat in het zonnetje gelegen en heerlijk gekletst. In de avond moest ik op de kinderen passen. Jen haar broer, schoonzus en twee kids zijn hier voor een week vanwege de schoolvakanties dus moest ik op 3 kinderen passen. Susan haar vriendin uit Nederlands is hier ook voor twee weken dus die kwamen in de avond naar mij toe om lekker pizza te eten. Het was een erg gezellige avond.

Helaas werd ik zondagochtend ziek wakker en heb ik tot woensdag op bed gelegen met koorts. Dit was heel zonde, zeker omdat we een lang weekend hadden vanwege een nationale feestdag. Helaas kan ik daar niets aan doen en gewoon uitzieken. Gelukkig ben ik weer helemaal opgeknapt en kan ik weer allemaal leuke dingen doen.

Dit weekend staan er weer allemaal dingen op de planning. Volgende week ben ik jarig! Mijn eerste verjaardag die ik niet in Nederland vier. Ik heb allemaal leuke dingen gepland staan voor mijn verjaardag maar toch is het een heel raar idee dat ik het niet met familie vier.

Ik houd jullie op de hoogte!

Laat als je wilt een leuk berichtje achter.

Liefs, Isa

Reacties

Reacties

Carla de Groot

Goedemiddag Isa
Wat een narigheid hé als je ziek bent
Maar gelukkig is het over. Nog even dan ben je jarig 10 oktober. Maar eerst je oma aanstaande maandag.
Leuk om telezen dat je al zo veel vrienden hebt. Veel plezier a,s weekend groetjes T Carla en O Loek xx

Papa

De titel maakte me even aan het schrikken maar het is gelukkig in je oor! Dat je iemand ontmoet hebt weet ik natuurlijk maar je zegt er verder nog niet veel over, er zijn vast meer mensen die nieuwsgierig zijn, volgende keer een foto?

Ivana

Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt! Super leuk om je verhalen te lezen. :)
En inderdaad wat papa zegt: fotofotofotooooooooo!

Dikke kus!

Oma

Je vader heeft gelijk Nu je er zo maar even iets over zeg willen wij natuurlijk een foto Stik nieuwschierig

Fijn dat je weer wat opgeknapt ben Ziek zijn is altijd vervelend Maar net voor zo,n feestweekend dubbel naar Tot snel Dikke kus Oma

Rebecca

Heel leuk om iedere keer je blog te lezen. Veel plezier de komende tijd?

Harvey en Judith

Nieuwsgierig zijn we zeker, maar het mooiste is dat je je thuis voelt! Keep em coming!

Rida

Hoi Isa ,Al vast Van Harte Gefeliciteerd van ons
zo te lezen super daar, fijn maak er wat van , en ja ik ben ook benieuwd naar je fotooooo.
liefs uit het nog steeds zonnige lage zwaluwe.

Tante Mary

Gday Ben je wezen shoppen in Warringah Mall groot he en nog niet verdwaald daar .Inderdaad we willen foto s zien . In welke sub board wonen je vriendinnen,ben daar erg nieuwgierig naar Heb je al ijs gegeten bij Kopenhagen in Manly nergens zoooooo leuuuuuker als daar proef het nu nog Vond je de kaart leuk en kon je nog wat met die plaatjes Heb er nog meer als je het leuk vindt stuur ik ze op Een hele fijne verjaardag Ik neem er een op groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!