reizen-met-isa.reismee.nl

Bondi to Coogee wandeling.

Hoi allemaal,

Ik zit hier vandaag precies een maand en kan nog steeds niet geloven dat ik aan de andere kant van de wereld zit. Het begint hier ook al echt als thuis te voelen en niet meer als vakantie. Toch is het raar te bedenken dat dit de realiteit is. Door de weeks ben ik gewoon aan het werk en voelt het als de normaalste zaak van de wereld. In het weekend probeer ik er zoveel mogelijk op uit te gaan en mooie dingen te bekijken, dan voelt het wel nog een beetje als vakantie. In Nederland maakt het niet uit als je een weekend niets doet. Hier voelt een weekend niets doen echt als een verspilt weekend omdat ik hier maar beperkt de tijd heb. Ik moet er dus het meeste van maken!

Deze week was echt heel leuk! Op maandag, dinsdag en woensdag moest ik heel de dag op Yara passen. Ze is nu helemaal aan mij gewend en ze noemde mij van de week zelfs haar grote zus. Heel schattig en ook een goed teken dat ze mij vertrouwd. Aan de andere kant is dat ook wel lastig omdat ik natuurlijk over een halfjaar bij hun weg ga en er dan een nieuwe Au Pair komt. Ik vraag me dan af hoe dat met al de volgende Au Pairs gaat of dat dat alleen bij mij is omdat ik de eerste Au Pair ben.

Op donderdag ging Yara naar pre-school en had ik dus tot drie uur vrij. Ik ben toen gaan lunchen met twee meisjes die ik nog niet had ontmoet. Ze komen allebei uit Nederland en het was echt super gezellig. Op vrijdag ben ik ook met hun en een ander meisje uitgegaan in Sydney. Het was hun eerste keer uit in Sydney dus hadden we besloten om op een kroegentocht te gaan om zo verschillende plekken uit te proberen. De mensen die meededen aan de kroegentocht waren heel leuk en we hebben er dus ook een mooi feestje van gemaakt.

Op zaterdag moest ik heel de dag oppassen. Eens in de zoveel tijd moet ik in het weekend een dagje oppassen zodat Blake en Jen er samen op uit kunnen. Hiervoor in de plaats krijg ik volgende week een doordeweekse dag vrij. Ik heb toen een lekkere relax dag met Yara gehad. We hebben de kleine zeemeermin gekeken, in de middag samen pannenkoeken gebakken en in de avond lekker sushi besteld. Blake en Jen waren rond een uur of 10 thuis waardoor ik in de avond nog wel weg kon en heb dus nog een drankje in de stad gedaan.

Op zondag ben ik met een paar meiden de Bondi to Coogee coastwalk gaan doen. Wat was dit mooi zeg! Het was een wandeling van 6km. Berg op berg af. Wij hebben er ongeveer twee uur over gedaan met natuurlijk de nodige stop om te genieten van het uitzicht. De stranden die we onderweg tegen kwamen waren zo ontzettend mooi, dit kan je in Nederland echt niet vinden. Wij deden de wandeling omgekeerd zodat we eindigde bij Bondi, hier was een vliegerfestival aan de gang. Dit was een leuke afsluiting van onze dag.

Ik hoop dat met jullie ook alles goed gaat.

Laat als je wilt een leuk berichtje achter!

Liefs, Isa

Reacties

Reacties

Julia Clemens

Erg leuk Isa!!! X

Esther Boots

Hoi Isa,

Leuk zo te lexen hoe je t daar hebt. Geniet ervan !!!!

Janny blok

Leuk isa en wat mooi daar hè geniet ervan en leuk om zo een beetje mee te genieten van het mooie australie

Desiree

Leuk, Isa, om alles zo mee te kunnen beleven. Zo te lezen heb je het super naar je zin. Veel plezier!?

Andrea

Volgens mij vliegen de dagen voorbij! Zit je nu in de lente/begin zomer Isa? Lekker hoor, hier merk je toch al dat het frisser word en de dagen korter. Wij glijden langzaam de herfst in.. voor je het weet zijn de feestdagen daar en dat vind ik toch ook lastig als jij er niet bent. Maar wel heeeeeel benieuwd hoe jij het dan daar zal hebben, once in a lifetime christmas!!! Geniet met volle teugen en tot snel weer horens xxx je tantetje

Tante Mary

G day Wat heb jij het naar je zin en wat geniet je. Bondi is heel mooi en je moet er een keer geweest zijn . Maar ik vind de Norht Beachs mooier en gezellige vooral Manly van de ferry naar het strand echt een oude aussie promenade en leuke kroegjes echt gezellig , Wat ik je schreef over West Head er is een trail naar toe door de bossen de berg op Wat een beetje lijk of je bij Harry Potter ben en boven krijg je loon naar werken zwarte Kaketoes en Lizards en nog meer flora en fauna kijk weer uit naar je volgende blog het is heel vreemd dat je kerst gaat vieren bij het zwembad groetjes van een jaloers iemand zullen we ruilen

Oma

Ha Isa
Allereerst excuses dat ik je zo laat een bericht je stuur. Wel veel er aan gedacht maar er kwam steeds iets tussen
Fijn dat je al zo bent gewent en heel veel kan genieten van allen dingen die je doet
IK ken mij indenken dat heel de natuur daar veel indruk op je maakt. Het is wel een heel ander stukje van onze aarde. Geniet er van.
Hier gaat alles gewoon zijn gangnetje Ben met Lara naar loods 5 geweest om indrukken op te doen voor de vernieuwing van mijn slaapkamer .Was heel gezellig.
Na afloop samen thuis gekookt en gegeten. Vrijdag bij je ouders geweest ,vreemd om maar met 4 mensen aan tafel te zitten ,ook dat moet wennen
Ver der ben ik zelf al bezig met de voorbereidingen voor mij verjaardag Vier het gewoon op de maandag heel de dag door zo komt vanzelf iedereen een beetje verspreid en heb je voor allenmaal tijd voor een praatje en gezelligheid

IK sluit nu af en ga met veel plezier wachten op je volgende blog die ik dan wat sneller gaat beantwoorden. Dikke kus van je oma Leef in gedachte met je mee

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!